22 Ocak 2010 Cuma

Kelimelerle savaşım

  • Senegal dedim ama gittin Gine.
  • İllegal dedim ama kalmadın.
  • Ctrl Alt dudak.
  • İngiltere yağından kıl çeker gibi çektim. Çünkü kıllanma kılavuzunu sonuna kadar okudum.
  • Previously on lost: biri uslu on dost.
  • -Giriş yapmak için onay bekledim.+Oha on ay mı bekledin.
  • Abdest-i izdivaç.
  • Kamerun değirmeni.
  • Demet Akalın verin ekonomiye can verin. Haydi Demet Akalım ortamlara.
  • Bugün okulu kırdım. Tamiri namümkün.
  • Alkolsuz bu, dışarısı çok sıcak.
  • Tuş gribi oldum.Shiftim yükseldi.
  • Eti yopya.Üstü karamel altı karamel.
  • 100 lüklerin efendisini izledim bugün.
  • Kapı çaldı, pizzam gelmiş alamadım param yetmedi.
  • Eniştem erişte yapmış.Tadına baktım ehişte.
  • Biraz daha geç kalsaydınız hastayı kaybedebilirdik. Mesai bitiyordu lan!
  • Mendelin cezeryeleri.
  • Orhan Deli Sanık.
  • Pakize Suda doğum.
  • Kaç! ayı oynamaz.
  • Halktan gelen talebe göre okula talebe alacağım.
  • Caps lock'um gibi kızsın.
  • Eti senin ülker benim.
devam edebilir de etmeyebilir de bilemedim şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder